Justin Bieber - Die In Your Arms

Frågor/Svar från Molly Blomberg som blev OLLG i Sverige

Jag frågade Molly några frågor om hur det var att bli One Less Lonely Girl!
Bilderna kommer från hennes blogg (www.mollyblombergs.blogg.se)
Här kommer frågorna jag ställde och hennes svar!
 
Hur luktade han?
- Fick aldrig rätt uppfattning om hans lukt tyvärr.. haha. Men han var otroligt svettig så jag förmodar att han luktade svett då ;)

Vad sa han till dig backstage?
- Han tog mig "bara" på axeln och sa hejdå..

Hur länge har du gillat honom?
- Sen han var 13 år. Alltså i 6 år nu ungefär!

Om du skulle träffa honom igen, vad skulle du säga?
- Oj det var en bra fråga.. Ifall läget var så att han bara gick på stan och inte ville bli störd av något galet fan, så hade jag självklart accepterat det och bara stått där och dreglat, haha. Men om det vore så att vi TRÄFFADES, alltså att vi skulle umgås en snabbis, då hade jag självklart kramat om honom hårt som bara den. Och försökt hållit mig lugn så att jag inte skulle skämma ut mig själv;-) Sen hade jag förmodligen tackat honom för allt han gör. Hur stor plats hans har i så mångas hjärtan osv. Vet inte faktiskt! jag säger det här nu, men om detta hade hänt så hade jag förmodligen bara stått helt stum av chock! Det blir ju lite annorlunda när det väl sker.

Vad är det bästa med att bli ollg?
-
Att man får se in i Justins ögon helt klart. Och att man vet om att han faktiskt vet att man existerar. Jag vet inte.. ALLT! Allt är så jäkla sjukt och underbart under den stunden.. Det ä så himla obeskrivligt.
Jag tänkte ge ett exempel, men det finns nog inget som kan jämföra sig med det.
 
Tack så SJUKT mycket för att du svarade Molly <3
 
Haha, hittade denna på hennes blogg också! www.mollyblombergs.blogg.se
~Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback