Justin Bieber - Die In Your Arms

Selena Gomez och Justin Bieber sågs tillsammans på en biodejt!

Det verkar onekligen som att Selena Gomez och Justin Bieber inte kan hålla sig borta från varandra. Ex-paret sågs tillsammans på en sen biodejt i förrgår. De två stjärnorna satt på främsta raden när This Is The End hade sin sista visning för kvällen på en biosalong i Sherman Oaks, Kalifornien. Paret sågs också lämna salongen tillsammans.

För några veckor sedan klargjorde Selena att hon var klar med Justin Bieber, då efter att han hade flirtat öppet med Miley Cyrus, och bara nu i veckan började ryktena cirkulera kring Justin nya påstådda flickvän. Så det är inte konstigt varför förvirringen är stor just nu. Tror ni Jelena är tillbaka? 

www.posh24.se


Personligen tror jag bara detta är en falsk lögn.


Kommentarer
Postat av: ♦ Madeleine - I always do it my way!

Sv; Kul med fan blogg :)

Svar: Jag vet :)
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-30 @ 09:01:05
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: N E L L I E

sv: åh vad kul, här tror jag att jag kommer stanna! :D va nån av er på hans konsert?

Svar: Gud vad roligt!! Ja, 4a av oss var på Justin's konsert. Tintin, Tove, Steeph och Elin :) Vi andra ville men hann inte få några biljetter, eller så var det något annat som inte gick :/
KRAM
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-30 @ 09:48:03
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Amanda Andersson

fett kul men en fan blogg!
Ha en bra dag, kram!

Svar: Jag det tycker vi med ;)Ha en bra dag du med, kram!
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-30 @ 11:25:31
URL: http://healthylivingzone.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback