Justin Bieber - Die In Your Arms

Satt bredvid Justin under en match!


"Jag menar, jag höll på att tappa förståndet," sa Haleigh Youtie. "Jag är inte ett besatt fan, men det är ju självklart Justin Bieber. Jag försökte prata med honom, men han kände inte för det. "

"Alla sa liksom, 'Du sitter bredvid Justin, du måste prata med honom, du måste göra något'", sa Haleigh. Hon försökte starta flera samtal med Bieber, men han var väldigt kort med sina svar. "Han ville inte låta någon ta bilder på honom, inte ens av sig själv, så jag sa typ: 'Du älskar uppenbarligen kamerorna,' så han ba, 'Yeah.' Det var bara riktigt obehagligt," sa Haleigh.

Bieber gav knappt ett leende under sina solglasögon medan han tittade på spelet. Efter att Haleigh postat en bild på henne och popstjärnan på Instagram sa hon, "jag kolla på matchen och har 1.000 followers förfrågningar. Folk hittade, bokstavligen, all min information och gillade. Tolv-åriga fanpage tjejer sa, 'Vi kommer att slå dig.'" säger hon.

Skottet utlöste en världsomspännande catfight med Biebers fans. "Bokstavligen, jag var ärligt talat rädd för mitt liv och fick mina föräldrar att lämna spelet några minuter tidigare, jag var tvungen att gå privat på alla mina konton," sade Haleigh. "Om någon för en sekund såg vad som pågick skulle de se att vi inte ens pratade med varandra, såg på varandra, och alla trodde plötsligt att jag var hans flickvän... antar jag," sa Haleigh.

Bieber kan vara stjärnan, men i måndags kväll, var det Haleigh som fick rampljuset. "Han läste definitivt mina textmeddelanden eftersom han uppenbarligen är mycket intresserade av mitt liv," sa Haleigh. "Jag höll ärligt talat om att gå fram till honom och säga, 'Du gjorde mig berömd, tack.'"

Haleigh kommer att vara tillbaka på American Airlines Arena på torsdag för att titta på Heat som spelar mot Spurs för NBA-finalerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback