Justin Bieber - Die In Your Arms

Ny bloggerska!

Nämen hejsan! 
Elin Brolin heter jag, och har varit Belieber sedan början på 2012, jag var på Justin's konsert den 24/4 - vilket resulterade den bästa dagen i mitt liv. ♥ 
Jag är dålig på sånt här, så jag hämtade klara frågor istället, haha. Hoppas det duger ^^
 
1. Vad är ditt fullständiga namn? Elin Linnea Maria Brolin
 
2. Ålder? 13 år. 

3. Vart bor du? Hallstahammar, ca 20 min ifrån Västerås.

4. Berätta om din familj? Jag bor med mina mamma (40), pappa(43), storebror(15) och lillesyster (7).

5. Beskriv ditt utseende? Blond/Brunett och blå/gråa ögon, med ganska oren hy. 

6. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, självklart.

7. Har du någonsin haft ett förhållande? Ingenting seriöst. 

8. Vad gör du om dagarna? Sitter vid datorn, bygger upp designer till bloggar och fotograferar. 

9. Hur beskriver man dig som person? Sprallig, okoncentrerat, otålig med väldigt snäll o söt :) 

10. Vad vill du med din framtid? Träffa Justin är väl en av mina huvudpunkter. Men inte bara det, jag ska även någon gång i mitt liv sjunga med Justin. Spelar ingen roll om det är endast 10 sekunder eller 10 minuter. 
Huvudsaken är att jag sjunger med honom. :) 
Andra stora mål i mitt liv är att få bli sångerska själv, jag har ju som sagt en YouTube kanal ni kan nå om ni letar er in på min blogg :)

Har ni fler frågor, tveka inte att skicka iväg en kommentar eller nå mig på mail; [email protected]
Vill du veta ännuuuuu mer om mig? (haha, det var jag att du vill ;D). Besök då min blogg: 
http://elinbrolin.webblogg.se
 
Inte världens finaste bild på mig, men den jag hittade:  
 
Övrig snabb information om mig: 

Det ska bli as roligt att få blogga på denna blogg, och ser fram emot det sjukt mycket! 
Puss & Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback