Justin Bieber - Die In Your Arms

Justins mamma pratar om Justin

Här ser vi Justin's mamma Pattie Malette prata om Justins "Bad Boy" betéende! Hon säger även att hon har bra kontakt med honom, hon ringer och smsar honom varje dag! Hon pratar också om sin nya bok.  Igår 8 JULI på today show.
 
INTERVJU översatt till Svenska:
Markerad - Intervjuare

Vanlig - Pattie Mallette

>>> Justin Bieber är en sensation, förstås. hitalbum och 40 miljoner Twitter efterföljare runt om i världen. hela världen

>> Väl, är skyldig 19-åringen mycket av sin framgång till sin mor, Patty Mallette. hon postade en youtube video när Justin sjunger, som fick upp ögonen för musikens tunga vikter för några år sedan. Men Patty's liv har inte varit utan utmaningar och hon har skrivit om dem i sin bok, "Nowhere but up" och släpper nu en ny upplaga för tonåringar. Kul att se dig. välkommen.

>> Tack.

>> Så din bok är riktigt ärlig? Nu har du skrivit en version för tonåringar. Varför tror du att tonåringar lyssnar? Jag menar, dom felsta tonåringar lyssnar ju inte på vuxna!

>> Rätt. Jag tror tonåringar definitivt, du vet - de vill inte alltid lyssna på sina föräldrar. men jag tror att dom ska ge ett öra till andra vuxna ibland  och sedan finns det, du vet, över 2 miljoner Twitter efterföljare som kallar mig mamma och frågar mig dessa tuffa frågor och de vill veta. 

>> Känner du att en hel del av dessa barn kan relatera till dig eftersom de vet om dig som Justins mamma. Du säger att de kallar dig mamma. Tror du att det ger dig en tillgång till dem som andra inte har?

>> Ja, jag tror att jag är i en riktigt unik position, vet du? Det är ungefär som en bro där mammor vill - vill prata med mig, eftersom att de vill veta. "hej, jag är en ensamstående mamma också" och de kan relatera till denna aspekt. och "Hur talar jag med min tonåring". och sedan finns det de tonåringar som säger att "jag inte kan prata med min mamma, men du är en ung mamma och jag vill prata med dig." Så att det är ungefär som jag säger föräldrar, lyssna på dina barn.

>> Boken är väldigt, väldigt ärlig, som jag nämnde. och du har gått igenom några tuffa tider i ditt liv. hur mycket av detta kunde du sätta in denna version slet tonåringar? eftersom du har talat om din kamp med drogmissbruk, det faktum att du hade sexuella övergrepp från en mycket ung ålder. Jag menar, du inkludera det i den här boken?

>> Jag gör. Jag tror, du vet, tonåringar idag vet mer än vi tror att de gör. Jag tror att de är - de tyvärr uppleva mer än vi vill. och jag ville vara riktigt rå och ärlig. det finns några grövre detaljer som jag lämnar ut. men jag ville verkligen göra det åldersanpassad. men jag hade också, liksom, du vet, statistik och diskussionsfrågor och saker som de kan använda för att kanske gå igenom med en förälder eller vän eller något liknande.

>> Väl, låt oss tala om Justin. naturligtvis, han har lite ny musik som kommer ut snart, eller hur?

>> Uh-huh.

>> Och det har varit några uncharacteristic beteende från honom, något vi inte är vana vid. alltid varit en sådan bra grabb och nu ser vi historier om honom komma in i ett slagsmål med en granne eller paparazzi. något - kör för fort. Oroar du dig för honom? känner du, gosh, han går igenom en orolig tid i sitt eget liv?

>> Väl, tror jag som föräldrar vi alla oroa våra barn, oavsett om de kommer iväg till college, du vet, vad som helst - oavsett situation de är i. och jag tror på en viss ålder, föräldraskap stil förändringar. och han har alltid varit en viljestark barn, vet du. Jag talar om det. även i berättelsen. och hur jag tror att jag nämnde förra gången, skulle hans lärare säger "Jag har 30 elever och 1. när Justin är bra hela klassen är bra, då Justin är dåligt, hela klassen är dåligt." men han hade dessa fantastiska lärare och rektorer som skulle dra honom åt sidan och säger "du vet vad, Justin, du är en ledare." och de skulle bara, du vet, ta bort det negativa och fokusera på honom som en ledare. och han skulle komma hem och säga, "mamma, jag är en ledare." och det är vad jag vill dela med dessa tonåringar.

>> Finns det något om vad han gör nu, vem han umgås med, som orsakar dig säker på att du känner något annat än bara typiska tonåring växtvärk?

>> Naturligtvis. du vet, jag - jag pratar med Justin. du vet, text jag honom och kalla honom varje dag. så mycket du kan med ett vuxet barn som inte bor med dig. och han vet vad jag tycker. han vet - vi pratar. och han vet vad jag tycker. och, du vet, det är - det är saker som uppenbarligen jag inte kan dela med hela världen. men vi pratar definitivt.

>> Han lyssnar fortfarande på mamma.

>> Jag hoppas jag är fortfarande en stor röst i hans öra, ja.

>> Jo jag vet att du har en hel del lyssnare, 2 miljoner Twitter efterföljare för Patty Mallette, ensam. boken är "ingenstans men upp." uppskattar att ha

 

Förlåt för jättedålig översättning, jag har tagit hjälp av google och det brukar ju bli som det blir xD

KOLLA PÅ INTERVJUN HÄR

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback