Justin Bieber - Die In Your Arms

Justin delar ut gratis biljetter och mat till Beliebers

Justin Bieber give free tickets iowa justinbieberzone.com 6
Justin frågade tre lyckliga Beliebers som väntade utanför arenan i Lowa nu i söndags. De tre Beliebernas twitteraccount är: @AhoyBieber, @heartbreakniall och @ashtonourry. Justin frågade tjejerna om de hade biljetter till konserten, och det hade de inte. Så att Justin gav dem en varsin gratis biljett! Så himla snällt, plus ett litet "Meet&Greet" med Justin :o
Vi älskar Justin Bieber <3
 
Detta har tjejerna berättat!:
@AhoyBieber: Justin kom ut från arenan och pratade med mig och två andra tjejer! Han frågade om vi hade biljetter och vi sa nej sen gav han oss biljetter....Denna morgon hade jag inga biljetter och ingen chans att komma till arenan för att se Justin. Jag gick nästan 5 mil… För att jag ville se Justin så himla mycket. Jag väntade ute hela dagen och jag var påväg att gå tillbaka till mitt hotell när Justin kom ut. Han pratade med oss, och gav oss hans mat och gav oss biljetter! Om du aldrig ger upp, kan allting hända!
 
@ashtonourry: Denna kväll började hemskt jag blev utsparkad från M & G (Meet & Greet) ... och förlorade mina biljetter då allt detta händer. Justin gav oss biljetter. Tack så mycket för biljetterna jag älskar dig så mycket ... Vi har bara väntat (utanför) och han kom ut efter hans meet&greet ... det var efter de inledande akter spelade, en timme in i showen.
 
KÄLLA
 
~Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback