Justin Bieber - Die In Your Arms

Ny bloggare

Mitt namn är Linn Westman och jag har fått chansen att börja blogga på denna bloggen. Tänkte därför skriva lite om mig själv så ni vet vem jag är.

Jag är 16 år och jag börjar gymnasiet nu om några veckor. På friden är jag med kompisar, rider och lyssnar på Justin såklart.
Den 23 april fick jag min dröm uppfylld då jag äntligen fick se Justin live från Golden circle. Lyckades även få Dan Kanters plektrum efter konserten när han kastade ut det i publiken.

Har tidigare haft en egen Bieber blogg men tröttnade då jag tyckte det var tråkigt att blogga själv på den. Tycker därför att det ska bli sjukt kul att blogga med dem andra på denna bloggen.

Nu vet ni lite om mig. :)

FB: Linn Westman
Instagram: linnbieber
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback