Justin Bieber - Die In Your Arms

Justin Bieber tag!

Vilken är den låt Justin är mest stolt över? Han sa en gång att 'Be Alright' är den han är mest stolt över.
 
Blev Justin's konto hackat för någon dag sedan? Nej, det var aldrig hackat. Han har lagt upp bilder nu, så det är ingen fara! Han har också sin Twitter kvar, så ni behöver inte oroa er.
 
Om Justin fick välja vilken tjej han ville i hela världen, vem skulle han välja då? Beyoncé. 
 
Dejtar Justin och Selena fortfarande? Nej, och dom har inte träffats på ganska länge, dom är dock bra vänner! 
 
När kommer Believe3D ut? Believe3D kommer komma ut (enligt uppgifter) innan 2014, alltså innan Svenska nyårsafton! (Vissa tror det kommer bli Beliebers 'julklapp'). 
 
När släpps Justin's album? Vad kommer det heta? Justin sägs släppa sitt album innan 2014, exakt har jag ingen aning om, man vet ju aldrig med Justin ;) Har ingen aning om vad det kommer heta... Vissa säger att 'Breath' är en titel, men vissa andra säger att 'Heartbreaker' är albumet... Jag tror dock inte på någon utav dem! 
 
Varför var inte Justin på VMA galan 2013? Justin stannade hemma för att han tycker att galor är tråkiga, och han var inte nominerad till någonting vilket betydde att han egentligen inte hade någonting där att göra. 
 
Vilken är Justin's favoritlåt av hans egna (att sjunga)? Han har sagt många gånger att han älskar att sjunga 'Catching Feelings', jag håller stolt med honom där! (en av mina favorit låtar av honom!) 
 
Vet du om Justin kommer tillbaka till Sverige? Japp, de gör han! En tjej från Sverige frågade honom när han var i USA, och han svarade någonting i likt med 'Varför skulle jag inte?' ;) 
 

En snabb 'Justin Bieber Tag' med frågor som kommit upp lite här o var! Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback