OLLG - Chapter 1 Now all I see is you NOVELL

♥ = Justin's perspektiv
♦ = Selena's perspektiv
 ♣ = Scooter's perspektiv
 
Jag vaknade upp klockan 4 på morgonen, jag satte mig upp och jag var helt borta och svettig. Jag hade drömt en marddröm. Hon hade lämnat mig, Selena hon hade lämnat mig. Jag tittade åt sidan, Selena hade vaknat. "Vad hände Justin?" sa hon nyvaket. "Inget, bara en marddröm." sa jag. Jag somnade om och jag lade min arm över Selena. Jag höll hårt vid henne, för att hon hade inte lämnat mig. Min prinsessa, mitt livs kärlek. Hon var min!
 
9:00 "Godmorgon Justin" sa Selena med en vit bricka med frukost på  i händerna. Hon lät ovanligt glad, hon var underbar.  "Godmorgon min älskade prinsessa" sa jag och bad henne ställa ner brickan på sängen. Jag tog hennes hand och drog henne tight intill mig. Hon kysste mig, jag var som i en magisk värld. 
 
Han är så underbar, han är perfekt och han är den jag vill ha tänkte jag medans min mun nuddat vid honoms. Han drog sina händer igenom mitt hår, ner över mina axlar ner till min midja. Vi kysstes igen och det var då jag kände att han var prinsen i mitt liv. Vi hade helt glömt av frukosten, den var totalt oviktig, trots att frukosten är det viktigaste målet på dagen, men i min värld var det Justins läppar.
Frukosten, juste. Justin kravlade sig ner till fotänden där han tog upp en vindruva och matade mig med den. Som i en film.
 
Jag matade Selena med alla vindruvor, vi skrattade så att våra ögon blev tårfyllda. Jag menar, det var ju som i en film, vi var så lyckliga och vi matade varandra med frukost. Frukost på sängen. Allt blir så perfekt i Selena's närhet, hon gör mitt liv så rätt och underbart. 
"Jag älskar dig" Sa jag till henne, lite försiktigt.
 
"Jag älskar dig med" sa jag tillbaks, jag verkligen menade det. Jag var verkligen kär, så kär att jag nästan flög upp till taket av alla fjärillar i magen som jag hade. Jag tittade på klockan och jag såg att den var halv elva, jag visste att Justin hade ett möte med Scooter klockan elva i studion. Men jag ville inte att han skulle gå. "Kolla på klockan Justin" Sa jag även fast jag höll fast honom i min famn. 
 
Inte du, inte nu, varför just precis nu? Tänkte jag. "Åh nej, jag skulle möta Scooter klockan elva. Jag måste skynda mig." Sa jag och klev ner från sängen drog på mig några kläder snabbt och jag gick ut till dörren, Selena följde efter. Hon kysste mig på kinden och sa "Skynda dig nu min prins" Hon fnittrade lite, jag kände hennes kärlek stråla igenom hennes ansiktsuttryck.
 
Jag skyndade mig iväg till studion där jag skulle möta Scooter.
 
 ♣ = Scooters perspektiv
Som vanligt fem minuter sen. "Justin kom hit, jag lite nyheter att berätta" Sa jag. Han kom och ställde sig framför mig "Vad är det för nyhet?" Frågade han glatt. "Vi ska åka till London, minns du inte att London Live bokade in dig den 11 Juli i år? Vi åker redan imorgon" Sa jag tilll honom med min normalaste ton.
 
Första tanken som slog mig var att jag var tvungen att åka ifrån Selena, för att hon hade filminspelningar hela veckan. i Hawaiia, och jag lovade henne att följa med. Hon kommer inte att bli glad.
"Ok, vi har åker imorgon vilken tid hämtar ni upp mig?" Svarade jag med en liten ledsen ton. "Jag hämtar dig imorgon klockan 9:00, planet avgår klockan 10:00" Svarade Scooter.
 
 
Varför verkar han så nere? Tänkte jag för mig själv. Jag måste stötta honom, och försöka få honom att berätta vad det är som tar emot. "Justin, varför är du så nere? Du låter så besviken, det brukar du aldrig vara när du ska få åka till london? Du vet, du kan berätta allt för mig bror!" Sa jag och gav honom en manlig kram och en klapp på ryggen. "Det är Selena, jag lovade att följa med på hennes filminspelning denna vecka.." Svarade Justin och gick ledset in till studion där han satte på sig hörlurarna och bad dem sätta igång musiken. 
Där stod jag helt övergiven och hade ingen aning om vad jag skulle säga till Justin. Jag menar, jag vet ju hur kärlek kan kännas ibland.
 
 
Jag började sjunga en bit på As long as you love me, men det tog emot. Jag var tvungen att springa hem till Selena och berätta att jag kommer resa väg i en hel vecka.Jag tog av mig hörlurarna och gick med raska steg ut ur studion, när jag var ute började jag springa. Springa hem. Bakom mig hörde jag Scooter skrika "Vart ska du ta vägen Justin?".
Jag ryckte upp dörren och ropade på Selena. "SELENA!" Skrek jag.
Hon kom till mig med en förvånande blick. 
"Förlåt" Sa jag. "Vadå?" Frågade hon oroligt. "Jag ska åka till London imorgon, en hel vecka" Sa jag ledset, jag visste att hon skulle bli besviken, eftersom jag lovat henne att följa med på inspelningen. "Va? Men Justin du lovade att följa med på inspelningen.." Sa hon ledset. "Förlåt, jag hade totalt glömt bort. Scooter berättade idag" Svarade jag oroligt. "Ok, ok.." Svarade hon besviket, hon vände sig om och gick in igen. Hon satte sig i soffan och lindade in sig i en filt. "Selena, är du arg på mig?" Frågade jag, men jag fick inget svar. Jag gick därifrån, jag ville inte starta något bråk. Jag tog min skateboard till parken, där jag satte mig på en bänk och kände mig totalt misslyckad.
Now all I see is you Selena
 

Detta är min första fanfic, så bli inte förvånade om ni inte tyckte att den var så bra. Ge mig gärna kritik och feedback i en kommentar! Så att nästa kapitel blir mycket bättre <3 Jag är lite osäker på om detta är en Fanfic med tanke på att det kommer mest handla om Justin och Selena? Därför kallar jag det novell för tillfället.
 
GLÖM HELLER INTE ATT BESÖKA VÅR JUSTIN BIEBER FANSITE! 
http://thebeliebers.blogg.se
Vi skriver allt det senaste skvallret + mycket mer! Jag lovar dig underhållning ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

FEEDBACKS

Säg vad du tycker här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Inspererande blogg?:

Ge oss kritik och feedback:

Trackback
RSS 2.0