Justin Bieber - Die In Your Arms

Tävla och Vinn Justins Biebers parfym girlfriend

1. Här gillar du nordicfeel på facebook: https://www.facebook.com/NordicFeel
 
2. Svara på denna fråga: VAD HETER JUSTIN I MELLANNAMN?
 
3. Motivera varför JUST du ska vinna.
 
4. FÖR ÄNNU STÖRRE CHANS ATT VINNA, LÄGG UPP BILDEN PÅ DIN BLOGG OCH LÄNKA WWW.THEBELIEBERS.BLOGG.SE OCH WWW.NORDICFEEL.SE INSTAGRAM OCH FACEBOOK FUNKAR LIKA BRA
 
5. KOM IHÅG ATT  SKRIVA DIN MEJL
 
Svara på allt i en kommentar, länka också inlägget där du skrev om tävlingen. 
 
Alla som deltar i tävlingen får sin blogg/instagram länkad i vinnarinlägget! Passa på att få lite extra läsare till bloggen eller lite extra följare på instagram =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg blogg du har! Vill du göra ett bildlänkbyte? :)

Svar: Såklart vi kan göra ett bildlänkbyte! Ta våran "Vinn Justin Bieber parfym" bild! Säg till när du lagt till oss, så lägger vi till dig :)Kram
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-12 @ 18:48:48
URL: http://mahomies.webblogg.se/
Postat av: Felicia nygren

2, Justin drew bieber
3, fatt jag är bäst, och mer en älskar Justin bieber :p hihi
4, gör det sen idag och min blogg heter nattstad.se/nygrenfelicia
5, min mail funkar inte så finns på Facebook

2013-06-12 @ 18:58:14
Postat av: Simon Sveberg

1. Har gjort det!
2. Han heter Drew i mellannamn!
3. Jag har varit en boybelieber i 4 år och tänkte ge perfymen till min tjej som också är en belieber!
4. Jag har ingen blogg men länkar det på min insta! @simonsveberg

2013-06-12 @ 19:29:34
Postat av: Samira

1. Klart
2. Drew heter han i mellannamn.
3. Har alltid velat ha en JB parfym, men aldrig tagit chansen att köpa en. Nu har jag den chansen genom att tävla.. Skulle bli as glad om jag vann!! <3
4. Här länka jag bilden och din blogg: http://we-break-it.bloggplatsen.se/2013/06/12/9929983-tavla-och-vinn-justins-biebers-parfym-girlfriend/
5. Mejl: [email protected]

2013-06-12 @ 20:08:48
URL: http://we-break-it.bloggplatsen.se/
Postat av: Liv

1: Klart!
2: Han heter Drew i mellannamn!
3: Jag skulle jättegärna vilja vinna, eftersom att jag inte har så mycket pengar. DVS. Jag har inte råd med Justins parfym.. och det gör mig jätteledsen, eftersom att jag verkligen älskar honom. Fick Someday av en kompis förut, och det var den lyckligaste dagen i mitt liv men nu är det slut... så..:( Dessutom så gillar inte mina föräldrar Justin, så jag får köpa alla Justin prylar själv - och jag har aldrig pengar, därför har jag aldrig råd. Så...
4: Jag ska länka dig nu :)
5: Mail: [email protected]

Kram!

2013-06-12 @ 20:51:39
URL: http://kattmat.blogg.se
Postat av: Cansu

1:I mellan namn heter han Drew! (fett snyggt namn ;) )
2: Har gillat den sidan man skulle gilla på facebook.
3: Jag vill värkligen vinna för att jag kunde inte gå till hans concert och jag kan inte följa med er till liseberg för att jag bor för långt bort. Jag är väldigt ledsen för det.. Ni skulle göra mig jätte glad om jag skulle vinna! <3
4: Min email: [email protected]

2013-06-12 @ 21:11:06
Postat av: Edith

Hej!
1. Har gillat nordicfeels Facebook sida :)
2. Han heter free i mellannamn :)
3. För att jag så jättegärna skulle vilja! Har inte så mycket pengar att jag har haft råd till dyra parfymer. Har someday & den är snart slut. Jag fick den bara för att min moster vann den och visste att jag var GALEN i JB.. Jag har tjatat & tjatat på mamma & pappa typ hela tiden. & önskat mig den när jag gillar år& julklapp men inte fått den :( jag skulle bli jätteglad om jag vann för jag vill ha parfymen så 7kt mycket! Jättemycket! Skulle jag vinna skulle jag bli jätteglad, typhoppa & studsa & gråta av glädje! Testade parfymen på prov på kicks och gick & luckrade på den hela dagen & varje gång vi kommer till Grand (Växjö) så springer jag in på kicks och luktar på den & sprutar på halsen för att jag vill lukta girlfriend ;) så vill som sagt jättegärna vinna' kram! Er blogg är bäst' <3
4. Har länkat! Min blogg är edithhanna.wordpress.com!
5. [email protected] kram!! <3

2013-06-12 @ 21:45:33
URL: http://edithhanna.wordpress.com
Postat av: Edith

Menade drew men det blir så på iPhone... Ni som vet så byter det när de tror att det är fel... Så störande! <3

2013-06-12 @ 21:46:45
URL: http://edithhanna.wordpress.com
Postat av: Vendela

1. Har gjort det!
2. Han heter Drew i mellannamn
3. Har inte kunnat köpt den för att jag sparar till en hund och har gjort det i 3 år. Vill så gärna ha den för den luktar så gott och Justin gillar den ju också ;)
Har varit en Belieber i 2 år och har Someday parfymen men vill gärna ha den här också :)
4. Har ingen blogg
5. Min email är [email protected] :)

2013-06-13 @ 08:54:06
Postat av: Valentina beliebern xD

1. jag har gillat em sida ♥
2.Han heter Drew ♥
3. För jag vill jätte gärna vinna den och många säger att den lukkta rsjukt gooott!! ♥.♥ och jag vill jätte gärna och jag har luktat den i båten och den luktade omg kan inte säga det... GOTTT!!! men jag fick inte den av mamma :/ jag blev ledsen dåh men jag har hittat den absoluta tävlingen av justins parfym dEN HÄÄR!! ♥♥ Hoppas jag vinner Kram ♥
4. jag kommer göra deet ♥
5. min email [email protected] och g-mail [email protected] ;) ♥♥ KRAAAAMMMIIIISSS ♥♥♥HHH

Postat av: Valentina beliebern xD

gjort deeet ♥

Postat av: Saga Ögren

1.gillat dom Facebook.
2. Han heter Drew i mellannamn.
3. Jag har varit en Belieber i flera år nu och jag skulle bli jätteglad om jag fick vinna parfymen, min familj har inte så mycket pengar så jag har inte råd med parfymen själv, jag har önskar mig den i julklapp men vi hade inte råd med den så då fick vi i familjen dela på en someday parfym. Vart jätteglad när jag fick den men jag skulle bli ännu gladare om jag fick Girlfriend för då skulle jag slippa behöva dela den med alla i familjen, vi är 4 stycken som delar på den. :/ skulle som sagt bli jätteglad om jag vann! Tack på förhand! En fråga bara, när är det ni ska välja vinnaren? Ni kan svara i ett inlägg eftersom jag läser eran blogg typ varje dag :)<3

2013-06-13 @ 16:02:01
Postat av: emma

1. klart!
2. justin heter drew i mellannamn! :)
3.har redan parfymen men om jag vann skulle jag gett den till någon belieber jag känner som inte har den!:)

2013-06-13 @ 18:32:39
Postat av: Alma

Sjukt fin blogg! Länkbyte? :D

Svar: Hejsan, Vi har gärna ett länkbyte med dig, länka oss först och meddela oss när du gjort det så länkar vi dig efter.
Kram :)
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-13 @ 19:29:55
URL: http://ettlivsombast.devote.se
Postat av: Frida Hägglund

1. Drew
2. Gillat sidan .
3. Jag skulle jätte gärna viljat vinna den,för det luktar sjuuukt gott. Fast jag är inte en så stor belibers fast jag gillar Justin. Men min kompis fyller snart år och jag vill ge henne en present när hon fyller år, en speciel present . För on ÄÄÄLSKAR Justin !! Skulle bli sjukt glad om just jag vann! :)<3 Jah har varit en belibers fast inte längre, men jag gillar hans musik åh så. Men parfymen luktar as gott!!! <3

4. Ska länka på facebook åh instagram åh bdb :) <3

2013-06-13 @ 21:26:25
Postat av: Someone

Supercool blogg!! ; D

2013-06-14 @ 11:16:39
URL: http://everywere.bloggplatsen.se
Postat av: Blondiiie

1. gjort

2. Drew

3. jag är ett jätte stort fan av Justin. Både hans musik och personlighet stålar ut glädje. Jag tycker att det är underbart att han tänker på andra som har det jobbigt. Jag vill gärna oxå hjälpa, men han har en liten större plånbok än mej. Hans andra parfym Someday luktar jätte gott.
Jag fick inte gå på hans konsert i Stockholm, för det är för långt bort.
Skulle bli så glad om jag vann.

4. http://blondinfia.devote.se/blogs/26265773/vinn-justin-biebers-parfym.htm

5. finns på min skolmail: [email protected]

Er blogg är awesome btw <3

2013-06-14 @ 13:39:45
URL: http://blondinfia.devote.se
Postat av: Johanna✌

2. Drew
3. Jag är bäääääääst!!✌👌
4. Men palla bitches:*
5. [email protected]

Älskar errrr! Ha en underbar sommar! Och va med miiiig!!

2013-06-15 @ 00:40:05
Postat av: Vanessa C

1: har gjort det
2: han heter Drew i mellannamn!
3: jag vill vinna för att jag inte har haft råd att köpa parfymen, pga dåligt m pengar familjen! Jag har inga pengar för att jag sparade mina pengar till biljetter! Jag fick biljetter! Men jag fick inte köpa parfymen, Jag har varken someday eller girlfriend! Set skulle betyda så mycket för mig om jag vann för att jag inte har råd att köpa den! ❤
4: jag ar länkat på mon blogg
http://vanessachacon.blogg.se/
5: [email protected]

2013-06-15 @ 02:13:04
URL: http://www.vanessachacon.blogg.se
Postat av: Nova Ögren

1: Klart♥
2: Han heter JUSTIN DREW BIEBER!!!!!!♥
3: Jag har varit en belieber sen 2008! Jag älskar han så mycket!♥ Och jag skulle bli JÄTTTE GLAD om jag fick den..♥:D Jag har nt nå pengar så jag har nt råd.. Det Kommer ta fyra år om jag samlar + vart ska jag få pengarna ifrån?♥ Jag älskar eran blogg och det skulle betyda guld om jag fick den!♥
4: Älskar er!!!♥♥♥
5: Älskar dig Tintin♥♥♥♥♥♥!!!!!!!!:D
6: Skulle bli så glad om jag fick den!!♥

2013-06-15 @ 08:52:54
Postat av: Hanna Åkesson

1. Redan gjort!
2.drew, härligt namn måtte jag medge!
3. Anledningen till att just jag skulle vinna det här priset är varken för att jag är fattig eller varit en belieberi i åratal. Utan för att jag skulle ge allt för att vinna den, jag har nästan inga bieber grejer & mina päron är inte så glada för att överhuvudtaget lägga ner tid på att handla grejer till mig eller ge mig lov att handla, så att vinna detta skulle vara världen för mig. Jag skulle kunna sponsra eran blogg så ni får flertals mera läsare!:D men dessvärre för kännar alla här att vinna lika mycket som jag dock, så lycka till alla!:) hoppas att ni väljer rätt nu!
4. Okej!
5. [email protected]

2013-06-15 @ 10:30:04
Postat av: Julia Eriksson

1. har gjort de!

2. hanns Mellannamn är Drew

3. jag verkligen älskar Justin och är en stor belieber! jag skulle BLI JÄTTE GLAD om jag vann parfymen. hans parfymer är ganska dyra så jag har inte kunnat köpa dom! det skulle verkligen betyda ALLT om jag vann! det går inte att förklara i ord hur glad jag skulle bli!

4. jag har ingen blogg men länkar det på instagram! @proud_belieber6

5. [email protected]

2013-06-17 @ 12:13:17
Postat av: Sandra Drew Hänninen

1. Gjort :)
2. Han heter Drew i mellannamn ^^
3. Jag är en stor Belieber som älskar Justin, han är mitt allt, He's my Lifesaver. Justin Justin Justin, han är allt som existerar i mitt huvud.
Jag skulle bli så sjukt glad om jag van hans parfym, det skulle betyda mycket för mig. Once a Belieber forever a Belieber. <3
4. Jag har inte blogg men har länkat på Instagram och Facebook! :)
Min Instagram: SandraDrewHenninen Min Facebook: https://www.facebook: com/SandraHenninen
5. [email protected]

2013-06-17 @ 15:23:44
Postat av: Kaddy cham

1, gjort :)
2, Drew ,jätte fint namn.
3, Jag borde vinna för att jag älskar verkligen älskar Justin och att jag försöker samla på allting Justin är med\ är på!
4, Länkat.http://memyselfandjustin.blogg.se/2013/august/justin.html
5, [email protected] :)

Svar: Tävlingen är redan avgjord<3
Av Beliebers För Beliebers

2013-08-07 @ 00:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback