Justin Bieber - Die In Your Arms

Bieber in Sweden

Ja, rubriken säger ju allt. Även fast det var en vecka sen han åkte nu, är det svårt att förstå att vi verkligen varit i samma land som honom!! Jag var på hans sista konsert i Sverige, får ta och berätta mer om det i ett annat inlägg. I alla fall så går det ju rykten om att konserterna i Sverige vunnit ett pris, inte vilket pris som helst utan ''loudest crowd'' som alltså betyder att av alla konserter som han hade på hela han ''tour'' så var vi högljuddast!!! Helt sjukt egentligen! Otroligt stolt över att vara en svensk Belieber! 
 
I alla fall så tänkte jag vara snäll mot er som inte hade chansen att få några biljetter och berätta att det finns flera stycken som filmat hela konserten och lagt ut och om inte kommer lägga ut snart! Sedan kommer det ju faktiskt en film vid namn Believe 3D som ska släppas nu under år 2013 då man faktiskt får se honom galet nära och i 3D!!!!!!!
 
Här är iaf en länk till en video från konserten jag var på, 24/4, sista låten ''baby'' som han uppträdde shirtless!!!! 
Inte jag som filmat den, men den tjejen/killen som hade filmat hade väldigt bra kvalitet + att han/hon har filmat nästan hela konserten!! Så om ni klickar på användaren som heter ''PurpleNinjaSwagify'' så kommer det upp flera stycken så ni kan njuta av konserten framför skärmen ;) 
 
http://www.youtube.com/watch?v=wqAEeji5l1M
 
Puss o kram -Tintin <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback