Justin Bieber - Die In Your Arms

Vinnaren av Girlfriend

 
Grattis Sofia! Du har vunnit Justin Biebers parfym Girlfriend. Vi på TB gillade din motivering mest.

Jag är ett jätte stort fan av Justin. Både hans musik och personlighet strålar ut glädje. Jag tycker att det är underbart att han tänker på andra som har det jobbigt. Jag vill gärna oxå hjälpa andra, men han har en liten större plånbok än mej. Hans andra parfym Someday luktar jätte gott. 
Jag fick inte gå på hans konsert i Stockholm, för det är för långt bort. 
Skulle bli så glad om jag vann. 
 
www.blondinfia.devote.se
 
Sofia vi har skickat ett mejl till dig, vi vill att du svarar senast Onsdag 26/6, annars kommer vinsten gå över till vårt 2a val.
 
TACK ALLA SOM DELTOG, VI ÄR SJUKT GLADA ÖVER ATT DET VAR SÅ MÅNGA. VI ÄLSKADE ALLA MOTIVERINGAR, MEN TYVÄRR KAN VI BARA VÄLJA EN LYCKLIG VINNARE.
 
För dig som inte vann kan du köpa parfymen billigt på www.nordicfeel.se ! Plus en massa annat kul ;)

Kommentarer
Postat av: Blondiiie

OMG!!
Tack så sjukt mycket!!!! <3

awsome blogg btw ;) <3

Svar: Vad roligt att du blir så glad, hahah. Hoppas du tycker om den :) Tack så mycket :)
Kram på dig <3
Av Beliebers För Beliebers

2013-06-24 @ 21:19:55
URL: http://blondinfia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback