Justin Bieber - Die In Your Arms

NY TJEJ

Hej alla beliebers! Jag ville bara säga att jag är en av dom nya tjejerna som ska blogga här :) Jag har varit belieber sen 2011. Jag hade biljetter till Justins konsert i Köpenhamn men jag kunde inte gå! Jag skulle ha gått med en kompis och hennes mamma, men vi blev ovänner så jag kunde inte gå med dom. Vi letade överallt efter biljetter men det fanns inga. Jag hade själv en biljett som jag hade köpt samma dag som dom släpptes (1,5 år innan konserten) men jag var tvungen att gå med en vuxen, och vi hittade ingen biljett till min mamma. Så det blev ingen konsert :( Jag satt hemma och grät hela den dagen och lyssnade bara på Justin hela dagen. Men nu så är biljetten uppramad och hänger på min vägg i mitt rum! Men jag har inte gett upp drömmen att få träffa min idol Justin Drew Bieber!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback