Justin Bieber - Die In Your Arms

Justin Bieber vill bli Gift och starta familj, medans han är ung!

justin bieber shirtless
Justin Bieber i bar överkropp i Us Weekly: s nya temanummer. Han berättar att han inte bara tror på kärlek, men vill "gifta sig och bilda familj" medan han är fortfarande ung. 
"Min mormor och morfar Bruce och Diane Dale är mina relations förebilder. De älskar varandra så mycket, efter så många år! När jag är i deras ålder, vill jag vara så kär i min fru som min morfar är med hans."
 
obs: Ung behöver inte betyda 19 år, utan 20-30 ;) Gissar jag på.Se

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej han vill ha e tjej som är under hans ålder eller 19 år har han sagt i en intervju.

2013-11-22 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback