Justin Bieber - Die In Your Arms

Fanfic - Ollg

Jag tycker att ni borde läsa min fanfic på www.thebeliebers.blogg.se/fanfics
KOMMENTERA vad ni tycker jag ska förbättra etc ;)

Jag har bara skrivit 3 kapitel, håller på med de 4e.

Handling(än sålänge):
Justin och Selena är galet kära, vilket man ser på bilden här nedan. En dag får Justin reda på att han ska åka iväg till London, samma vecka som han hade lovat följa med Selena till Hawaii där hon skulle delta i en filminspelning. Selena blev väldigt ledsen på Justin och dem kommer inte alls bra överens längre, det blev bara ett hejdå när de skildes åt olika håll. Framme i London träffar Justin underbara Beliebers under m&g'n, en av dem fick chansen att träffa honom en gång till, Beliebern blev överlycklig -men kanske inte lika överlycklig när hon väl skulle få träffa honom......
Laddade vapen från olika håll, vad skulle hända?
Under filminspelningen får Selena en bild skickad på sms, som totalt krossade henne.
Vad kommer hända? Kommer det bli som vanligt igen?
LÄS DEN
www.thebeliebers.blogg.se/fanfics

klicka på bilden


Kommentarer
Postat av: jusdrewbieber

Ja vi kan göra länkbyte :)

2013-07-18 @ 21:29:18
URL: http://jusdrewbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback